Mă vând !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu săriţi ca n-am dat faliment si nici nu mi-au sărit siguranţele.
Pur si simplu mă vând !
Cică aşa e la moda, sa te cumpere cineva.
Asta ar fi un fel de boundage dar nu sexual, ci social.
Cică prima data ai avea senzaţiile cele mai tari, apoi se mai estompează dar devii dependent ! 🙂
Ideea mi-a venit după ce am văzut tot felul de scriituri despre ăştia de la DNA.
Cică s-au vândut americanilor după ce au fost şcoliţi in SUA.
O fi. Nu prea ii iubesc eu pe americani, ca de altfel nici pe ruşi, chinezi, romani etc.
Dar chiar aşa de prosti, incot sa cumpere rahaţi spălaţi de ploaie nu-i cred.
Aşa ca făcui socoteala ce ştiu, in cate graiuri mă descurc, ce as mai fi in stare sa fac si concluzionai ca musai trebuie sa găsesc comparator !
In fond ofer marfa de calitate.
Despre mine n-o sa zică nimeni ca m-am lăudat cu excedent bugetar la televiziuni, in timp ce in fiecare luna împrumut miliarde ca sa acopăr deficitul bugetar si ca sa plătesc ratele la împrumuturile anterioare !
Eu sunt marfa de calitate si cu garanţie pe viata, deoarece n-o sa fiu acuzat niciodată de subminarea economiei naţionale si linşat de populaţie.
Mă vând !
De preferinţa la extratereştrii.
Sa mă facă telepat si hipnotizator.
Sa trec prin fata instituţiilor de stat, ministerelor, firmelor etc., si sa gândesc:
-„Care ai furat economia naţionala, care ai luat/dat spaga, scrie un cec câtre ANAF.”
– Si scrie pe cec, toţi banii pe care ii ai.
Daca te deranjează faza cu cec-ul …. precis ai o funie in dulap, o fereastra la et. 10 sau trece un autobuz pe strada unde ai biroul.”
Mă vând.
Mă vând.
Mă vând.
Mă vând.
Mă vââââând!!!!!

1 Response to “Mă vând !”


  1. 1 Dan Rotariu Iunie 2, 2015 la 5:55 pm

    Am bănuit eu ceva … dar nu mi-am permis sa ma exprim … ca ești vândut agenturilor … dar dacă o spui singur … nu te contrazic! 🙂


Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 93,093 hits

Categori

Comentarii recente

Dumitru Rusu pe Din …ula in …ula,…
Anonim pe Genialul OHA !
Dumitru Rusu pe Ce este terorismul european…
Anonim pe Implozia sistemului
Dumitru Rusu pe Erdogan şi Polibius

RSS Sec si de la capat

counters for web pages

Top Clicks

  • Niciunul

Introduceti adresa de Email aici.