La Kiev, arabii trag din toate pozitiile !

Tocmai ii ziceam ieri unei doamne, ca mi-e frica pentru ucrainieni, sa nu patza ceva la fel ca noi, in 1989 !
Adica afara era vopsit gardul, inauntru am descoperit ca ne mananca „leopardul” !

Azi am vazut ca si la Kiev au fost descoperiti teroristi „arabi” care trag din toate pozitiile, in politie ! 🙂
Ca la „emanatia” aia cu marele lider Vitali Kliciko – evreu, eu n-am pus botul, ca n-am vazut, auzit, ce zic unii ca au captat din convorbirile altor domni importanti, americani si … evrei !

Asa ca habar nu am daca e adevarat, o fi …, n-o fi…., CA NU MA MAI MIRA NIMIC, dar oricum macar nitelus, mie tot imi pute a putinica imputita din subsolurile Kremlinului !

Cu ramane cu eterna pretenie ruso-evreiasca domnule Putin ?
Aia pentru care ti-a facut statul Israelian monunetul ARMATEI SOVIETICE si ELIBERATOARE, la Netanya in Israel ?
Pretenia aia, pentru care ai donat un milion de fosti rusi si viitori noi cetateni israelieni ?

Stai, nu-mi spune, ca stiu de la bunicul :
„Frati, frati, dar branza e NUMAI pe bani !”
Pe banii ucrainienilor, ca doar n-ati inebunit sa jucati „ruleta ruseasca” pe banii vostri ! 😦

0 Responses to “La Kiev, arabii trag din toate pozitiile !”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 92,020 hits

Categori

Comentarii recente

Dumitru Rusu pe Din …ula in …ula,…
Anonim pe Genialul OHA !
Dumitru Rusu pe Ce este terorismul european…
Anonim pe Implozia sistemului
Dumitru Rusu pe Erdogan şi Polibius

RSS Sec si de la capat

counters for web pages

Introduceti adresa de Email aici.