Boeari de azi si de ieri

Vorbeam zilele trecute de Iasi, de boeari si de asociatii caritabile.

Cu niste domni bine ! 🙂

Si constatam, cu regret ca la Iasi exista un singur Boear, iar restul oamenilor cu bani, sunt ciocoi.

Butonand telecomanda in aceasta seara, am trecut si „peste” B1 si iar l-am vazut.

Acum ce dracu mai vrea, spune, imbarliga, personajul de pe ecran, m-am intrebat.

Si m-am oprit 10 secunde din butonat.

M-am optit si am ramas.

Nu de alta dar fara sa vreau am ajuns si eu la varsta pe care o avea nasul meu, Dumnezeu sa il ierte, atunci cand il intrebam de ce se uita la „Cantarea Romaniei”.

– Ca sa vad pana unde merge prostia umana, mai „branzoi”, raspundea domn doctor.

Numai ca de aceasta data, am avut o surrpriza.

Individul care era pe ecran, nu prea este boear si nu are nimic din Brancoveni, Vacaresti, Cantacuzini, Sturzesti, Calimachi, etc.

Nu are nici alura, nici statura si nici macar cultura inaintasilor neamului !

Dar in aceasta seara la emisiunea lui Moraru, indiferent de cat de dispretuit este acest personaj, indiferent de motivatiile pe care le are, acest cioban si-a castigat/cumparat dreptul de a intra in randul dreptilor.

Pentru ca trebuie sa fim cinstiti si sa spunem ca atunci cand ciocoii neamului dau banii pentru aparitia pe „post” a fofoloancei nevestei, si platesc sa li se nasca progenitura in direct pe „sticla”, si cand reactia pe liste sau bloguri este „mama ce lindic nasol are asta”, a-ti cumpara locul in strana nu mai este nici o rusine !!!

Din contra, devine necesar.

Individul, ciobanul de pe ecran, a donat peste 2 milione de EURO, unor persoane cu boli ce nu pot fi tratate in Romnia.

Femei, barbati si copii au primit fiecare de la mii, la zeci de mii de euro pentru a se opera sau trata in strainatate sau in tara.

Cu scaunul din strana cumparat sau nu, pentru mine, ciobanul asta si-a castigat, in aceasta seara, dreptul sa ii spun domn !

Nu o luati razna, ca nu am de gand sa il votez la urmatoarele alegeri.

Si nici nu vreau sa indemn pe altii sa o faca.

Vreau doar sa spun ca de maine ma voi referi la acest cioban folosind : domnul Gigi Becali.

0 Responses to “Boeari de azi si de ieri”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 92,020 hits

Categori

Comentarii recente

Dumitru Rusu pe Din …ula in …ula,…
Anonim pe Genialul OHA !
Dumitru Rusu pe Ce este terorismul european…
Anonim pe Implozia sistemului
Dumitru Rusu pe Erdogan şi Polibius

RSS Sec si de la capat

counters for web pages

Introduceti adresa de Email aici.