Ce am Votat ?


Eu am votat intodeauna in functie de  tot felul de „calcule” politice pe le fac pentru mine.
Exercitiu teoretic si steril (calculele) intrucat nu sunt singurul cu drept de vot.
Sambata, intamplator alte 6 milioane de romani au ajuns la aceiasi concluzie cu mine, indiferent care au fost afinitatile sau „calculele” lor.
Pentru ca mi-a iesit calculul, micul politolog din mine ar dori sa sublinieze cateva aspecte.
NU a fost un vot pentru BASESCU,  sau doar cei care iubesc PD-ul, au votat pentru Basescu.
Adica putini.

Ca de multi ani, romanii au votat „contra” !
Au votat impotriva PARLAMENTULUI, nu ca institutie, ci impotriva celor care il compun, a deputatilor si senatorilor ca OAMENI, sau mai bine zis ca NEOAMENI.
 Acest lucru este evident avand in vedere fragmentele de statistici oferite de toate posturile TV, si care ne arata ca pana si pesedeii, si vadimeii, au votat pentru Basescu.
Va mai spun eu ceva, ceva ce nu se spune pe posturi, ca de … cunosc multa lume, pana si extrema dreapata a votat cu Basescu !
Acum ramne de vazut daca Basescu poate realiza ce a promis in campanie, pentru ca este foarte important sa avem:

1. ANTICIPATE.
Anticipatele au rostul de a regla structura parlamentului, de a-l aduce pe acesta la ce doreste electoratul dupa o criza politica sau dupa ce electoratul a  adunat multe nemultumiri.
Daca o sa avem anticipate cred ca se vor intampla urmatoarele lucruri:
PSD-ul o sa fie redus la valoarea lui din acest moment  : sub 15%
O sa dispara partidul unei televiziuni, din parlament.
Continuitatea unui mascarici rasist pe scena politica romanesca o sa stea pe muche de cutit.
Partidul „Steaua” o sa imparta biblii colegilor parlamentari de la alte partide.
Va exista posibilitatea ca PD sa faca un Guvern majoritar, dar nu si probabilitatea sa reuseasca.
Se vor produce miscari de trupe in partidele pierzatoare, PSD, PNL, PRM, PC (si daca pe acolo mai exista un gram de luciditate), si o clara schimbare de generatie si multe pensionari.

2. LUSTRATIE
Faptul ca Basecu o sa elimine niste adversari politici este IRELEVANT.
Singurul lucru relevant, DACA se tine de cuvant, este ca avem sansa sa scapam in sfarsit de o pleiada de fosile comuniste, de copi si nepoti de comunisti, informatori sau securisti.
Eu vreau sa il vad pe Iliescu in puscarie pentru GENOCID !
Pentru eu am scapat ! Altii au murit in ’89 pentru un ideal furat !

3. VOT UNINOMINAL
Nu cred ca trebuie sa va mai explic ce inseamna.
Nu este foarte pe placul meu, dar daca nu se poate vot censic, macar uninominal.
Cu toate ca exista si unele riscuri, sper sa nu mai avem poeti si cantareti de muzica populara care isi dau cu parerea despre cum se face o lege, in Parlament.

In acest moment eu il consider pe Basescu este doar un „vehicol”.
Nu performeaza, nu isi respecta promisiunile, avem dreptul sa ne aliem si cu DRACUL GOL ca sa obtinem:
1. – Vot uninominal 
2. –  Lustratie
3. – Condamnarea criminalilor care au furat”revolutia” din 1989 !

0 Responses to “Ce am Votat ?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 89,058 hits

Dicu-Sava Cristian

Categori

RSS Sec si de la capat

counters for web pages

Introduceti adresa de Email aici.