Valurile vietii

Eu m-am culcat PCR-ist si m-am trezit PNT-ist. 🙂

Am fost milioane de „membrane” in Romania.
Unii au fost din convingere, unii au fost oportunisti, altii nu au avut ce face.
Ai mei au fost „burghezi” si dupa 45 de ani pierdusera orice speranta ca mai „vin americanii”.
Nici nu stiu daca mai spera cineva in Romania ca o sa mai vina.
Promovarea profesionala era direct legata de promovarea in randul „membrilor”.

Pe mine m-au „luat” din facultate.
Invatam bine, aveam de pe atunci 100 de kg, si abia asteptam sa ne duca la „munca voluntata” sa imi mai „dezmortesc” oasele si muschii.

A fost suficient.
– Ai fost ales, este o mare onoare, sa nu ne dezamagesti !
(stiam de acasa ce insemna sa ii dezamagesti)
Eram in anul 3. Din 3 in 4 se trecea pe vremea aia cu baraj, la Arhitectura.
Se dadea si diploma in anul 3.
La varsta mea, stiu si eu acum CUM poti sa „desfiintezi” orice proiect. Al orcarui arhitect de renume.
Atunci stiam ca profesorul da ce nota vrea iar diploma ce venea la sfarsitul anului insemna 1/2 din media de trecere in anul 4.

Cand le-am zis la ai mei, maica-mea a avut o singura replica:
-” Daca aveam pantaloni si eram membra de partid eram presedintele bancii !”
Si am zis da pentru ca am inteles ca daca refuzam ramaneam „sub-arhitect” (conductor-arhitect)

Asa ca in ’89 m-am culcat PCR-ist si cand m-am trezit am spart depozitul de arme de la P.B.
(nu am cerut si nici nu am nici un fel de certificat de „revolutionar” )
Si sincer, daca in ’89 se infiinta un partid de extrema dreapta, cred ca m-as fi inscris in el, atunci in ’89.
Nefiind cazul, (din fericire) a trebuit sa mai astept ca sa ma conving si mai tarziu m-am inscris in PNT.

NU de alta, dar isterica (d-na Marinescu) care tipa in curtea Proiect Bucurestiului ca membrii de partid sa faca „lant viu” si sa nu permita oamenilor sa iasa in strada, a fost prima persoana din P.B. care s-a inscris intr-un partid.

La PNT ! 🙂

0 Responses to “Valurile vietii”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 92,020 hits

Categori

Comentarii recente

Dumitru Rusu pe Din …ula in …ula,…
Anonim pe Genialul OHA !
Dumitru Rusu pe Ce este terorismul european…
Anonim pe Implozia sistemului
Dumitru Rusu pe Erdogan şi Polibius

RSS Sec si de la capat

counters for web pages

Introduceti adresa de Email aici.